Cele mai citite articole

Ela Iliesi On Monday, May 27, 2013

Servicii creare pagini web

Paginile web sunt pagini ce alcatuiesc siteuri, cititi aici despre serviciile noastre de creare siteuri, sau pagini de aterizare, numite in engleza landing pages. Pe aceasta pagina vom vorbi in special despre cele din urma.

Internetul poate avea sute si chiar mii de intrebuintari iar antreprenorii i-au descoperit de mult potentialul ca domeniu de marketing. In mediul online mai toata lumea incearca sa va vanda ceva si cateodata trebuie sa va croiti drum prin cateva pop up-uri bune pentru a ajunge la site-ul dorit. Ce se intampla insa daca vreti sa va transformati din vanat in vanator si sa fiti dumneavoastra cel care vinde?

Veti avea nevoie bineinteles de o strategie si de efort sustinut insa unul dintre elementele esentiale pentru a ajunge la potentialii clienti este o "pagina de aterizare" sau landing page. Aceasta este o pagina pe care reclamele in care ati investit va vor aduce clientii si care va avea un rol decisiv in a-i face sa cumpere serviciile pe care le oferiti.

Crearea unei pagini de aterizare are anumite reguli deoarece ea trebuie sa fie in perfecta concordanta cu asteptarile clientului si sa-i tina captata atentia pana va fi convins ca produsul merita cumparat. De aceea este nevoie de un text care sa comunice exact ce si cat trebuie, elementele sa fie asezate intr-un anumit fel in pagina, culorile si fontul sa fie folosite in functie de continut.


Experienta si inventivitatea sunt de obicei cele care dicteaza o landing page de succes, deoarece ea trebuie atat sa respecte regulile stabilite cat si sa se plieze pe produsul care se vrea vandut. Echipa noastra se poate lauda cu un bogat portofoliu de pagini de aterizare care ajuta numerosi clienti sa ajunga la serviciile de care au nevoie. Nu ne limitam niciodata la un singur sablon ci incercam sa diversificam si sa adaptam modelele noastre in functie de nevoile clientului.


Pretul unei landing page porneste de la 200 de euro si continutul ei va depinde puternic de produsul pentru care este creata si de informatiile oferite de client. Trebuie deasemenea avut in vedere ca, desi paginile de aterizare nu garanteaza o tranzactie, ele sunt instrumente extrem de eficiente pentru promovarea online si obtinerea de feedback despre potentialii clienti.