Cele mai citite articole

Ela Iliesi On Tuesday, May 28, 2013

Marketingul s-a adaptat de-a lungul timpului noilor tehnologii si noilor metode de imbunatatire a modului in care clientul interactioneaza cu produsul. Abordarea adusa de realitatea augmentata ar putea insemna un avantaj major pentru promovarea oricarui produs.


Realitatea augmentata poate creste generarea de cereri si poate imbunatati rata de conversie prin:

Livrare

Cu o organizatie B2B (de la afacere la afacere) calatoria incepe doar atunci cand un client a fost obtinut. Stadiul de achizitie este inceputul pentru ce se intentioneaza a fi o relatie pe termen lung care de cele mai multe ori include cateva faze de livrare punctuate cu numeroase pietre de hotar. Multe dintre vizualizarile care ar putea fi necesare pentru a sprijini eforturile unui proiect in desfasurare ar putea fi realizate utilizand realitatea augmentata.

Generare de lead-uri

Un client, dintr-o perspectiva de baza, are o nevoie, o problema sau incearca sa exploateze o oportunitate. Rolul agentului de vanzari este acela de a se asigura ca potentialul client ajunge la concluzia ca produsul sau serviciul vostru se potriveste scopului lui. Cand este folosita alaturi de materiale de marketing traditionale, realitatea augmentata poate indruma potentialii clienti spre raspunsurile pe care le cauta.

Propunere

Crearea unei propuneri atractive, mai ales in spatiul B2B este esentiala pentru a capta atentia si pentru a incepe o relatie prospera cu un nou potential client. Aducerea produselor la viata prin realitatea augmentata permite afacerilor sa demonstreze o oferta intr-un mod mult mai clar decat printr-o prezentare PowerPoint. "Moarte prin PowerPoint" este un termen familiar si inteles de majoritatea profesionistilor. AR elimina plictiseala care este caracteristica multor metode de prezentare.


Calificare de lead-uri

Crescand angajamentul unui client pentru un produs, dincolo de metodele traditionale si prin sporirea tehnologiei puteti aduna "inteligenta in masa". Simplu spus, inteligenta in masa este activitatea utilizatorului care este inregistrata in timpul interactiunii cu produsul prin augmentarea acestuia. Aceste date pot fi analizate pentru a descoperi ce este tentant si ce nu la oferta voastra.

Psihologii de vanzare

Realitatea augmentata poate sustine fiecare dintre aceste stagii ale ciclului de vanzare accesand tehnicile psihologice cheie.

Atingerea

Cercetari despre puterea atingerii arata ca oamenii sunt mai dispusi sa cumpere si sa plateasca mai mult pentru un obiectiv daca interactioneaza cu un produs prin simtul atingerii (Joann Peck si Suzanne B. Shu "Efectul simplei atingeri asupra simtului de proprietate").

Realitatea augmentata si povestitul

Povestitul este una dintre cele mai vechi si mai de incredere tehnici de vanzare din lume. Realitatea augmentata permite sa fie facuta la scala masiva si virala. AR poate fi folosita pentru conexiunea cu clientii printr-o forma de povestire care sa nu para ca o reclama. Google, Sony si Epson sunt doar trei dintre gigantii care se pregatesc pentru vanzarea in masa a ochelarilor de realitate augmentata.


Realitatea augmentata si psihologia neuro-lingvistica

Realitatea augmentata sprijina profesionistii in vanzari care folosesc tehnici de programare neuro-lingvistica. Aratandu-i unui client augmentarea unui produs, agentii de vanzari pot comunica mai usor cu audiente vizuale si kinestezice. Aceste doua feluri de audienta prefera comunicarea non-verbala pentru a intelege si a se conecta de exemplu uitandu-se la grafica sau atingand un produs cu propriile maini pentru a-i explora folosirea si functionalitatea.

Realitatea augmentata si psihologia riscului

Riscurile sunt evidente in orice scenariu dar castigul adus de realitatea augmentata este modul in care patrunde in procesul mental al clientului. Acesta permite profesionistilor in vanzari sa se adreseze direct barierelor fundamentale si sa depaseasca obiectarile. Exemple de marketing prin AR Tricouri augmentate Reviste augmentate Site-uri augmentate